Annons:
Etikettövrigt
Läst 1755 ggr
thea_thea
2014-10-30 15:49

Halloween + Hund

Jag och min hund vill gärna klä ut oss och jag behöver tips om vad vi kan klä ut oss till. Hunden är en 5 kg vit hund. Vet inte om jag ska posta det på halloween.ifokus eller djurpyssel.ifokus så postar på båda!

Annons:
lollynonna
2014-10-30 15:56
#1

tassar här,dock har jag en större hund jag skulle vilja klä ut:)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Saffran0Spice
2014-10-30 16:43
#2

Hmm, ja utklädnad är ju svårt - speciellt när det ska ha en grundläggande uppgift 🤔

Några tips jag kan ge är overaller i olika slag - en overall kan omvandlas till ganska många olika djur. Min hund var en Drake förra året och jag gjorde helt enkelt en overall med ''taggar'' längs med ryggen ^^
Blir lätt en dinosaurie om man vill det istället!

Men man kan även göra utan taggar och sätta öron på istället så får man en kanin, get eller annat trevligt djur i kopplet XD

Bäää!

Men vill man inte göra något heltäckande som en overall så kan man ju alltid sy ett medeltida hästtäcke - en enklare utklädnad som inte kräver så mycket tänkande =)

Här har ni en länk på några sådan täcken jag menar, tyvärr har jag inget mönster på detta så ni får helt enkelt skapa mönster efter era hundar isåfall - om ni gör detta får ni gärna lägga upp en beskrivning på forumet ^^

https://www.etsy.com/listing/114874589/medieval-barding-heraldic-tabard-italian

Saffran0Spice
2014-10-30 16:47
#3

Vill man ha en juligare utklädnad så kan man alltid göra en ren-mössa ^^

Hoppas ni hittar något passande!

Upp till toppen
Annons: