Välkomna till Sajten!
Ja välkomna allihopa, nu drar sajten igång och jag hoppas att alla hittar något roligt att göra, läsa och skriva! 😃
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Ja, vad roligt med en ny sajt!
Vad roligt med en sån här sida, jag känner mig väldigt pysslig ibland så här kommer jag hänga.😃
Vad roligt att ni tycker detta!
Hoppas ni hittar massor att göra och som inspirerar er 😃
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
det ska vi.🙂
#3 Jag blev inspirerad utav dig faktiskt inte så länge sen, jag gjorde mitt eget hund halsband, inte de snyggaste men den är ställbar i många storlekar.😃
#5 Nämen… 😊
Underbart - älskar alla djurpyssel XD
Jag tycker det ska bli kul med den här sajten. Det blir inte så många inlägg just nu ser jag, förutom dina så. men jag tror att den här sajten kommer att bli populär.👍
#7 ja det är många som har semester och är ute i solen så förhoppningsvis kommer det massor med inlägg när de kommer tillbaka till datorerna haha
#8😂