Artikel-intresset
Skriv gärna i denna tråden om det finns några speciella önskemål på artiklar ni vill ha. Tex om ni skulle vilja ha något specifikt pyssel Steg för Steg med bilder eller liknande =)
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Hur man på ett bra och enkelt sätt tillverkar egna hundskor eller tasskydd för vovvar som lätt drabbas av köldkramp på vintern hade jag uppskattat om man kunde få läsa om. 🙂
#1 Ok, skulle du då vilja att det ska var en artikel med steg för steg bilder och/eller väldigt enkelt beskrivet? =)
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Gärna både och, jag är helt hopplös när det kommer till att slåss med tyg så enklare = bättre i mitt fall. =)
#3 hehe ok - jag har påbörjat en enkel beskrivning som kommer upp om några timmar ^^
nu finns en artikel med en enkel beskrivning på hur man gör egna sockor!
#3 Nu är den artikel jag la upp om virkning - men kanske går iallafall?
Kan klura på en med tyg också annars =)
Hundtäcken, varma på vintern och regntäcken på sommaren, olika modeller.
Halsband i olika modeller, selar
Hundtröja
"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"
Blogg http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf
Jag skulle vilja läsa om hur man "översätter" mönster, samt roliga nybörjar pyssel. :)
Puttar upp tråden lite 😃 Har några artiklar jag tänkt skriva inom kort men roligt att få mer förslag! 🙂
/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.
#9 Jag vill gärna läsa om hälsosamt godis man kan göra själv 😉
#10 Absolut planerat! Ska bara få tag i rått hjärta först för foton också, vår ICA verkar ha slutat att ta in dem så måste våga mig upp och fråga 😭
/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.
#11 jag har bilder på före och efter lagat, kalvfärs godis om det behövs :) även bild på hundglass ^^
Lite artiklar om pyssel till andra djur också. Kanske till katter, kaniner, hamstrar eller fåglar. Just nu är det mest bara hundpyssel! :D
Ja en mystunnel for hamstrar/marsvin/illrar/annat vore nog kul att se :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.