Djurpyssel iFokus

Djurpyssel

Etiketttill-hund
Läst 1259 ggr
kigon
1

Hundhalsband

Jag har väldigt länge viljat ge mig in i selar & halsband för att sälja (hobby), då jag är en fattig student med lite fritid 😂 Jag säljer redan nu (uppehåll dock pga flytt) hängmattor osv för gnagare, och har lääänge velat lägga på selar & halsband på listan då jag tror jag skulle älska det 😍

Så för att ens se om det är min grej, så ska jag beställa hem lite råvaror för det & experimentera!

Vet inte om 30mm nylon går i ett 30mm spänne t.ex. när jag har tyg på det, så ska beställa hem 25mm nylon samt 25mm spänne & 30mm spänne för att prova på…

Efter jag valde ut alla råvaror jag skulle använda samt hemsidan jag skulle beställa råvaror från (förutom tyg) och räknade ut utgifter osv per halsband, så snubblade jag på en bild som såg väldigt likt ut, förutom tyg, som jag har tänkt mig med liknande råvaror som jag hade valt! detta, på ett ungefär. Vill ha metallråvaror (med svart plast som ett alternativ) samt designer tyger som detta

Tanken var att köpa prova på grejerna när vi skulle till tygaffären, men efter ett bråk här hemma vet jag inte hur länge det kommer att ta… 😮 så kommer beställa hem dem. Förhoppningsvis kommer de fort 😃 

Har väldigt mycket som händer nu i djurväg och skolan börjar snart, men ett till projekt skadar säkert inte… 😇

/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.

[JeanetteK]
0

Vad spännande! Ser fram emot att få se sen!

Vizzla
0

Paracord är ju också ett enkelt sätt att göra halsband och koppel om du vill pyssla. Ju fler olika du har på din hemsida desto fler får du nog sälja. Lycka till!

"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"

Blogg   http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf