Söker smakråd - Hundtröja
Jag har tänkt att sticka en sådan här
http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/49/da/fe/49dafe1476a1ccd04c89e33a8f6de9bf.jpg
Till min lilla kille nu i vinter, men vet inte vilket som blir snyggast ^^
Antingen ska jag göra den i resårstickning (som bilden ovan ) eller så ska den göras med moss-stickning + en keltisk-fläta likt detta
https://garnochord.files.wordpress.com/2011/07/dsc01365.jpg
Vilket tror ni blir snyggast nu i vinter?
Garnet är naturfärgat/ofärgat och hunden är svart =P
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
jag tycker den överst va snygg men kaske i lite roligare färger?
Gud vad bra jag stavar…
#1 han har så mycket färgglatt, så denna ska få bli lite mer neutral i färgen =)
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Jag tycker också den övre var snyggast just i den modellen. Tror det blir jättesnyggt. Kanske en avvikande färg i sömmarna eller polon? Tror annars det blir fint med naturfärgat eftersom hunden är svart.
Om du använder en neutral färg så tycker jag absolut du ska satsa på flätan och moss för att piffa upp den lite. :)
Alltid Oavsett
Fick hem garnet alldeles nyss - så blir att planera upp arbetet ikväll ^^
Tror det blir flätan+moss på ryggen och övriga delar blir i resår för att få bättre passform =)
Bild nummer två tycker jag va snyggast (:
Fläta helt klart! :)
"Lycka och jubel att äga en pudel!"
Har börjat med flätor och moss!
Får se vart det leder ^^
#8 Ser jättebra ut :)
#9 Tack - första gången jag gör flätor öht, så hoppas det blir bra XD
Va fint det blir! :)
Det ser jättefint ut! 👍
#10 Det är de som är så kul med flätor! Det ser avancerat ut men är lätt att sticka :)