Djurpyssel iFokus

Djurpyssel

Etiketttill-katt
Läst 2472 ggr
nakenkatt
1

min kattbädd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är kattuppfödare och min stora passion är virkning. jag har gjort en bädd till sphynx honan Joyce.

Cahira
0

Åh vad snyggt! Visa gärna fler saker du virkat här. Vet att jag sett några på amigurumi men ser gärna igen! :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Saffran0Spice
0

Riktigt tjusig!
Är den hårt virkad eller behandlad med något när det håller upp sig så fint? 🙂

nakenkatt
0

garnet heter hooked zpagetti och är överblivet material från textilindustrin.

nakenkatt
1

Trevlig sajt det . Jag vill vara medlem ! kommer visa lite virkalster snart.

Saffran0Spice
0

Ja välkommen att komma med ^^
Vi ser fram emot att se dina alster!

nakenkatt
0

tack så jättemycket!

-Aida-
0

vilken snygg bädd.👍

michelle_
3

Åh, nu kliar de i fingrarna. Nu måste jag verkligen ta tag i det här och LÄRA mig virka 😂

nakenkatt
2

Gör det för det är så roligt och samtidigt väldigt rogivande. Att sätta sig med en kopp kaffe och några nystan är så mysigt.

nakenkatt
1

Gör det för det är så roligt och samtidigt väldigt rogivande. Att sätta sig med en kopp kaffe och några nystan är så mysigt.

Cahira
0

Då kommer frågan, hur får du katterna att låta bli att hjälpa till? 😃

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[JeanetteK]
0

Verkligen jättefint Nakenkatt! Har du gjort den på fri hand eller har du haft mönster? Jag är jättesugen på att göra en också. Kanske även till hunden. Funderar på att använda mattrasor om händerna pallar det. 

#11 Jag har katter som gärna är med och virkar. Jag brukar få gömma nystanet bakom ryggen. 😂

nakenkatt
1

Ja den har jag gjort utan mönster och den var super enkel att göra. katterna är med och ibland kan det bli lite jobbigt med dem, men på kvällarna är de i sitt kattrum för natten och då virkar jag alltid vid tv.n.

nakenkatt
1

på instagram lägger jag ut allt jag virkat plus livet med sex katter. jag heter där shubcats som också är namnet på min uppfödning.

nakenkatt
1

på instagram lägger jag ut allt jag virkat plus livet med sex katter. jag heter där shubcats som också är namnet på min uppfödning.