Djurpyssel.Ifokus Söker!
Medarbetare
Just nu söker Djurpyssel.Ifokus Medarbetare med brinnande intresse för djurvänligt pyssel. Så om du har stort intresse för något av dessa typer av pyssel/tillbehör:
- Gnagare/Kaniner
- Reptiler/Amfibier
- Katter/Iller
- Häst
- Fågel
- Akvaristik
- Hälsosamt godis för olika djur
Så läs gärna denna artikel:
Medarbetare Sökes
-----------------------------
Artikelförfattare
Djurpyssel söker också Artikelförfattare till sajten. Så om du har goda kunskaper inom ex Lagar och regler gällande mått/djur, Giftlära, Djurvänligt byggande eller kanske ekologiskt tänk vid pyssel.
Andra artiklar och Steg för Steg beskrivningar är också välkomna om det finns någon som vill göra artiklar om detta!
PM:a mig om du har något du skulle vilja dela med dig av på sajten.
MVH
//Saffran - Sajtvärd på Djurpyssel.Ifokus
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
- Redigerat 2021-04-19 13:30 av Niklas
Andra sajtvärdar får gärna sprida texten om de vill på sina sajter!🙂
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Jag har lagt upp en tråd. Hoppas du får napp!
#2 Tack snälla du 🌺
Ja jag hoppas några är intresserade, ''tyvärr'' har sajten blivit lite mer hund-inriktad än tänkt och jag vill ju att alla djurpyssel ska vara aktiva här så fler känner sig välkomna ^^
Det kommer ska du se! Jag tycker det är en jättekul sida!
#4 hehe bra det ^^
Tycker det är kul jag med men jag har inte kunnat bidra med så mycket grejer ännu. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Tyvärr för ung - 18. Hade haft intresse annars! :)
NEJ är för ung jag med
Haringenregnbåge :(
Hade jätte gärna velat! Dock fyller jag inte 20 på ett halvår :(
Bloggen för alla djurälskare - www.nouw.com/lovechivas
Jag har grekiska landsköldpaddor som hobby förutom min kattppfödning. vi har också anlagt en damm och har japanska koifisk sedan två år tillbaka, kan gärna visa bilder.