Djurpyssel iFokus

Djurpyssel

Etikett: om-djurpysselifokus
Läst 1626 ggr
Saffran0Spice
3

Sajtvärden Meddelar!

Jag vill meddela er kära medlemmar att jag kommer vara lite från och till på iFokus under November månad då jag håller på att flytta!
Men jag hoppas kunna vara mer på Djurpyssel efter flytten är klar i början av December. Så om ni behöver hjälp med något eller så så kan ni alltid skicka ett PM till mig om detta så jag kan ordna det när jag väl är inne eller så kan ni vända er till mina kära Medarbetare Rebellkatten och kigon!

Mvh
//Saffran

GotTreats?
0

Lycka till med flytten 🙂

Vänta bara tills min trolldryck börjat verka Skrattar

Saffran0Spice
1

#1 Tack ska du ha ^^ 🌺

[JeanetteK]
0

Lycka till med flytten och skynda dig tillbaks till oss! 😉😃

Saffran0Spice
0

#3 hehehe tack, kommer titta in då och då, men blir borta i perioder iallafall ^^

Cahira
0

Hoppas flytten går smidigt och inget kommer bort eller går sönder!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning. 
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Saffran0Spice
0

#5 Tackar - ja en sak är redan borta, en av reservnycklarna till ''gamla lägenheten'' så har lite smått panik över det. Men det löser sig nog! (hoppas jag O.o)

Cahira
0

#6 Klart det löser sig! 🤗

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning. 
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Rebellkatten
0

Hoppas din flytt går bra!

Min hemskaste flytt var  för ett år sen när vi lånat en bil från min morbror, hade flyttat det mesta till nya huset, då bröt min sambo av bilnyckeln då han bara skulle "kolla luckan i golvet". Vi fick skjuts till  gamla lägenheten och kunde sova där men på morgonen upptäckte vi att våran hjälpsamme kompis packat ned nycklarna till nya huset och tagit med sig nyckeln till  våran privata bil hem. Det var lagom kaosigt.