Djurpyssel iFokus

Djurpyssel

Whippet
0

Jätte bra tips! 

Putt!

I'm out Vilar huvudet i handen

Tessan01
0

Äntligen åt dom minsta också! Jättebra länkar 👍

[JeanetteK]
0

Vad mycket häftigt man kan göra egentligen! Gillade buren som var gjort av en datorskärm. 🙂

(Liten OT-fråga… ni med hamstrar - är det någon av er som också har katt? I så fall, funkar det bra eller sitter katten ständigt på jakt för att ta den? Har alltid velat ha en hamster men har alltid haft katt. Vill inte behöva ha hamsterburen instängd i ett rum, men vill heller inte att hamstern ska bli ihjälstressad av en dreglande katt som ständigt passar på den.)

jossa5
0

#3 Jag har inte själv katt, men det är ganska många som har det, och det är olika med resultaten. Vissa har ju rum för hamstern dit katten inte kommer in. Vissa verkar kunna ha hamster och katt i samma rum och katten bryr sig inte så mycket, medan den hos vissa kan vara ganska intresserad.
Beror väl lite på kattens personlighet.

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

[JeanetteK]
0

#4 Okej ja så är det säkert. Tack. 🙂

Dvärgvädur
0

Jippi!! Nu ska jag skämma bort Pumbaa :D

// Johanna

Medarbetare på Dvärghamster iFokus

Tessan01
0

#3 Där vi bodde förut så hade vi katt i huset. Just den katten var väldigt jakt insiktad, men brydde sig inte om min hamster alls. En till två gånger hoppade hon upp på buren/brevid buren för att ta en titt, men gjorde inte ett dugg åt min hamster. Hon fattade att hon inte kan komma åt hamstern så hon lät henne vara :)

[JeanetteK]
0

#7 Smart katt! 🙂

Mirre395
0

#3 Jag har 2 katter och en hamster men jag har löst det genom att helt enkelt ha lock på buren (har en glasbur) och inte låta katterna vara där inte utan uppsikt!:)