Sovpuffar - Donuts och Blomma

Äsch, mittenbilden blev konstigt klippt.
Men herregud vilka söta donuts! 😍
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Gud så söta!
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Du har möjligtvis ingen mönsterbeskrivning på den rosa donuten?
Vill göra en i size XXL 😃
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
#5: Har ingen mönsterbeskrivning då jag gjort dem utan mönster. Har gjort dem som den här beskrivningen. http://www.instructables.com/id/How-to-Sew-a-Round-Cat-Bed-Bolster-Pillow/
Toppingen kommer mellan steg nr 1 och nr 2 i den länkade beskrivningen. Jag brukar klippa ut en rundel till i vald kulör, använda en tallrik eller något som mitt, rita, klippa ut, svära över hur snett det blir, klippa lite till, sy fast den i mitten, klippa ut snyggt vågmönster och sedan sy fast det, klippa ut och sy fast strössel för hand. När det är gjort fortsätter man på steg två i den länkade beskrivningen.
Tog ett tag att klura ut i vilken ordningen det var smartast att sy allting. Min första donutpuff blev sydd ut och in. =P
Så fina!!! Den rosa är ju superhärlig🙂
#6 Nice - då ska jag göra ett eget försök ^^
Jättefina! Önskar jag kunde sy, då skulle jag ha "donuts" överallt här hemma…… 😉
Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott! / Catta-Y
Meeow!