Djurpyssel iFokus

Djurpyssel

Etikett: bilder-filmer
LĂ€st 1627 ggr
kigon
4

Kigons bildtrÄd

Fick min farmors gamla maskin denna veckan! En gammal Husqvarna 1100 đŸ˜ Har prov-sytt en hammock med den och den syr sĂ„ mycket bĂ€ttre Ă€n min gamla, Ă€r sĂ„ glad â€ïž Den behöver rengöras en del dock

SĂ„ vill tillĂ€gna denna bildtrĂ„d till mina projekt med denna maskinen! Kommer förhoppningsvis bli mÄÄÄnga đŸŒș

/ Kigon, medarbetare pÄ djurpyssel ifokus.

Rebellkatten
0

Roligt med symaskin! Grattis!

kigon
1

#1 Tack! KĂ€nns sĂ„ skönt, den syr vĂ€ldigt fint
 Till början blir det vĂ€l mest hammockar och nĂ„gon sovkub till rĂ„ttorna, men Ă€r vĂ€ldigt uppspelt över att prova pĂ„ att sy halsband/selar đŸ˜

[JeanetteK]
0

SĂ„ kul med symaskin! Grattis! đŸŽˆ

kigon
2

#3 Tack! Har smĂ„tt börjat sy lite hammockar till rĂ„ttorna och gjorde klart en basic, men kan inte riktigt göra nĂ„gra mer avancerade tills jag har ett strykjĂ€rn, dĂ„liga sidan av att flytta ut đŸ˜­ Jag har iaf lyckats fixa ett antikt bord av en slĂ€kting som kommer bli mitt sybord/skĂ€rbord, ser framemot att hĂ€mta det och (Ă€ntligen) börja inreda mitt syrum! đŸ˜

HĂ€r gjorde jag toppen till en fick-hammock men mĂ„ste stryka det innan jag syr klart den suuuuck
 Men snart sĂ„! Jag har Ă€ven bestĂ€llt hem lite mellanlĂ€gg sĂ„ jag kan börja sy hundhalsband đŸŒș

Rebellkatten
0

Om du inte har ett strykjĂ€rn.. gĂ„r det inte blöta tyget lite och pressa under nĂ„t tungt sĂ„ lĂ€nge?  Beror ju helt klart pĂ„ hur det ska strykas.. men Ă€ndĂ„ =D