Hade tråkigt igår
Hade lite tråkigt igår och då jag inte ville städa bort kartongerna som kom med hundens foder, så då bestämde jag mig för att bygga ett hus till mina gerbiler istället, så här vart det då, konstigt nog uppskattades det. Ska nog försöka bygga något mer till mina tjejer sen, dock vet jag ju att dom kommer ta sönder oavsett vad jag gör till dom, jajja, kul kommer dom ha det iaf.
Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus
Underskatta aldrig värmen från en kall nos 
Tjusigt ^^
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
#1 tackar :)
snyggare hus kan i alla fall inte jag göra åt gnagare. riktigt fint blev de.😃
#3 det var fint, nu har de gnagt upp halva bron XD tog faktiskt tre försök innan jag fick fram den där hahah så det går ju om man gör om, och om, och om igen :)
Fint! 🙂 Önskar att jag hade smådjur att pyssla till 😃
Vänta bara tills min trolldryck börjat verka
Kul med förnyelse och pyssel!
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
#6 ja det är alltid kul, dock blir man lite less när dom förstör det man suttit och kämpat med 😡
Nu har jag byggt lite till :D tjejerna fick killarnas gamla hus som jag byggde sist, ja men den varade ju länge dom åt ju upp den på tre röda *suck* de sov i den i ungefär en vecka sen började de äta upp den, så nu har de ett köpt hus i trä som de verkar gilla bättre :p Men jag byggde iaf ett nytt hus som egentligen var till för deras lekplats som jag byggde, men jag valde sedan att ta bort lekplatsen tillfälligt (den tar ju upp lite plats!) så då fick killarna ett stort hus!
Bild 1 är på det byggda huset och det köpta trähuset
bild 2 är på lekplatsen
bild 3 är bara på deras stora sandbad som finns med på lekplatsen :p
fin hage har försökt göra en till min hamster men han är för smart för
den han bara klättrar ur den❤️ men den var väldigt fin👍🙂
Jaaa mina började också fatta att här kan man ju klättra ut XD har nu dock förstört deras fina inhägnad och byggt olika saker till dom :)