Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1987 ggr
Saffran0Spice
2014-11-03 11:05

Djurpyssel V. 45

Måndag

Ny vecka - igen, likt varje måndag hahaha
Fullt upp i helgen med hundar, hundvakt, valpar och musjakt. Annars har det varit ganska lugnt. I veckan väntar en del på att göras - men det tar vi då… ^^

Har ni andra haft en bra helg?
Och planerar ni något speciellt denna måndag? =)

Annons:
[JeanetteK]
2014-11-03 11:08
#1

Vi har haft en bra helg. Jag har fattat många beslut och det är alltid jobbigt , men bra när de väl är fattade. 🙂Dags att styra upp livet så det blir lite bättre balans. 

Dagen började med ösregn, nu strålar solen och det är 14 grader varmt. ☀️

Saffran0Spice
2014-11-03 11:10
#2

#1 Ok, ja man vill ja ha så mycket struktur som möjligt!
Jobbigt när det blir massa beslutsfattande och tillfällig oordning =(

Cahira
2014-11-04 03:48
#3

Jag är fortfarande sjuk och är rastlös av att inte ha något att göra. Vet att det vore perfekt tid att sy men jag har verkligen inte orken att lämna sängen. 

Väntar på att Angel ska föda en kalv så livet står lite stilla för min del just nu. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Saffran0Spice
2014-11-04 10:37
#4
Tisdag

Är lite mör efter morgonens akupunktur och på schemat står tvätt - i storlek med Kebnekaise!
Så dagen är väl ganska bokad hahaha

vad gör ni andra idag? =)

[JeanetteK]
2014-11-04 10:54
#5

Grått ute och en massa tråkigt jobb inne. Har suttit hela förmiddagen och börjar bli rejält rastlös. Får nog ta och gå ut en sväng. 🙂

Saffran0Spice
2014-11-04 11:06
#6

#5 Ja ta med Zero på en riktigt ''hoppa i pölar'' promenad så får ni båda massor att göra 😃

Annons:
[JeanetteK]
2014-11-04 11:13
#7

#6 Jääääättekul 🤓😂Jo det kan nog vara något så får han lite roligt. Han börjar lukta gödselstack så det är nog duschläge hur som helst. 😉

Saffran0Spice
2014-11-04 11:14
#8

#7 hahaha ja då passar ett lerbad bra INNAN duschen 😂

[JeanetteK]
2014-11-04 11:15
#9

#8 Hehe.. ja så är det!

Cahira
2014-11-04 12:26
#10

Här bor en till hund som luktar gödselstack. *pekar på Frodo* 😃

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Perly
2014-11-06 09:58
#11

Sitter o stirrar ut genom fönstret och funderar på hur länge Sverige (eller iallafall där jag bor) varit snötäckt. 😮 Inte riktigt vad jag hoppades på att komma hem till, eftermiddagens hundpromenader lär bli hala. 😃

Alltid Oavsett

[JeanetteK]
2014-11-06 10:06
#12

Här i Skåne har vi ingen snö än. Jag hoppas på att den håller sig härifrån ett tag till. Gegga och duggregn har vi i stället. 

Jag har just matat alla djur och gjort rent i alla kaninburar. Alltid skönt när man gjort i ordning ordentligt. Ankorna har haft flygning på schemat idag. De flyger rundor runt hagarna. Eller honorna ska jag väl säga. Drakarna är lite tyngre och kommer inte så långt. 🙂

Rebellkatten
2014-11-06 19:30
#13

Det är november och jag är helt uppslukad av nanowrimo. Det är jätteroligt men tar nästan hela dygnet i besittning. Mest för att det är roligt och jag kan inte låta bli att skriva.  Hoppas på vettigt ljus någon dag så jag kan göra en ny pysselartikel. ^_^

Här har det kommer snö hela dagen men det är plusgrader så inget stannar. blä.  Snöa inte bort ni andra!

Annons:
Cahira
2014-11-06 20:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Kalv född. ❤️ Ska bli så skönt att ta igen sömn efter flera dygns kalvvaka! 

Nu kanske jag äntligen har tid att testa symaskinen som jag fortfarande inte haft tid att prova! 😮

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: