Annons:
Etikettsömnad
Läst 2504 ggr
5ara
12/31/14, 1:27 PM

Hundbädd

Jag har inte lyckats hitta en bädd till min hund i den storlek och tjocklek jag vill ha så igår gjorde jag en och den kostade mig runt 100 kr😃 Jag betalade bara 54 kr för all stoppning tack vare att jag hittade kuddar för 9 kr/st. Med en innerkudde så går ju fodralen variera🙂

Här är innerkudden. Sydd av ett gammalt påslakan och stoppad med de billiga kuddarna:

Det färdiga resultatet med fleecefodralet på och testpatrullen är väldigt nöjd med den.

Annons:
Cahira
12/31/14, 7:01 PM
#1

Åh vad fin den blev!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

kanin och häst
1/1/15, 1:14 AM
#2

Vad fin den blev! :)

Ett liv utan djur är inte värt att leva

[Hoppfylld]
1/1/15, 10:14 AM
#3

Ser riktigt mysig ut!

Vizzla
1/6/15, 8:51 PM
#4

snyggt

"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"

Blogg   http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf

5ara
1/6/15, 10:04 PM
#5

Tack så mycket!!! Den blev faktiskt riktigt mysig trots sin enkelhet och låga kostnad. Vovven gillar den dessutom skarpt vilket är det viktigaste🙂 Får nog göra en till katten med för hon verkar stortrivas i den. Katten är kung i hushållet så buspudeln får vila någon annanstans tills bädden är ledig😛

5ara
11/5/15, 2:15 PM
#6

Inte räcker det med bara en bädd så i helgen bestämde jag mig för att göra ett par till:

En av dem blev i ett plysch-liknande material. Pajas är inte så förtjust i sånt men jag tycker det är mysigt😛 Han har iallafall använt den några gånger🙂

Den andra bädden är helt i hans smak: ett lite kraftigare funktionsmaterial med en tunnare madrass som kärna. Det bästa med tyget är att det enkelt går att torka av med en fuktig trasa så det inte behöver tvättas så ofta. Överdraget är avtagbart ifall det ändå skulle behövas…

I det här huset ligger Pajas leksaker överallt så jag gjorde även en matchande förvaring så att det är enkelt att bara kasta i det som ligger och skräpar och tack vare att den är mjuk kan bus-hunden lätt plocka upp det han vill ha.

Ofta vill man förändra och förbättra lite smått och det är ju så roligt att göra själv🙂

Annons:
Cahira
11/6/15, 5:38 AM
#7

Supersnygga 5ara!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Forest]
12/1/15, 9:44 AM
#8

Kanon fina alla tre 😍, den röda med leksakspåsen var ju supersnygg passar verkligen en svart snygg pudel 😉

Upp till toppen
Annons: