Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 1555 ggr
Kelin
2015-07-01 11:19

Vart köper ni material?

Vart ifrån köper ni erat material? Söker främst bgb-hake och metallringar. Men även tyger, öljetter och plastgranulat. Finns det någon webshop med allt detta? Eller en bra affär i Göteborgs området?

Annons:
NinniH
2015-07-01 20:10
#1

Det blir lite olika butiker beroende på vad jag är ute efter, då jag hittills inte hittat en butik som har exakt allt jag är ute efter. D-ringar, nylonband, spännen odyl köpte jag nu senast hos Paracordshop. Annars brukar jag beställa från jonic-textil. Konstskinn köpte jag en stuvbit, men kommer köpa hos Rosa Huset framöver.


Zvintos
Uppfödning av Dvärgvädur Rex med stamtavla

Cahira
2015-07-02 04:55
#2

Etsy, annars amazon.com om det är online, så bor jag utomlands så jag går till JoAnn, Menards, Fleet farm mfl för olika delar jag behöver. JoAnn är en härlig craft store som har tyger, garn, symaskiner, nål, tråd, saxar, virkning, stickning, kreativ bakning, blomsterarrangemang, målning, ja ungefär allt du kan tänka dig!

http://www.joann.com/

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Kelin
2015-07-02 20:58
#3

Är jonic-textil bra? De hade väldigt bra priser. Ringar tänkte jag köpa på tradera. VA har ni för vaddering i selar? Letat som en galning efter diskunderlägg men de verkar inte säljas längre.

NinniH
2015-07-02 21:28
#4

#3: Hittills har jag inget dåligt att säga om Jonic-textil. 🙂 Nu syr jag sällan selar utan mest halsband, men då jag kör med dubbla lager fleece som sen "täcks" med konstskinn. Den selen jag sytt hittills var bara dubbelt lager fleece.


Zvintos
Uppfödning av Dvärgvädur Rex med stamtavla

5ara
2015-07-03 20:25
#5

Knapp-Carlsson i Göteborg är väldigt trevligt tycker jag🙂 Där hittar jag alltid lite smått & gott!

Gaara
2015-08-26 14:02
#6

Köper mest från ebay men då tar det ju en del tid innan man får hem allt. Speciellt då jag brukar köpa från olika säljare. X)

Annons:
Upp till toppen
Annons: