Annons:
Etiketttill-kaniner-gnagare
Läst 1594 ggr
Chinesecrestedlover
2017-02-05 18:19

Delta Soypaint???!!!

Hej!

Jag planerar att skaffa tamråttor igen (hade för en massa år sedan). Man vet ju aldrig Skrattar snart kanske allt äntligen klaffar, så nu gör jag allt för att förbereda inför mitt råttköp. 

Jag har fastnat framför oändligt antal youtube Diy videor på senare tid och plöjer även igenom allt jag kan hitta gällande tips på leksaker m.m.

Skulle vilja göra lite roliga leksaker och "chew toys" till mina framtida små vänner, man kan ju aldrig få för mycket leksaker Skämtarmen jag har stött på lite problem vad gäller införskaffandet av material inför pysslandet, hoppas att någon "därute" har tips för att hjälpa mig på vägen. 

Sett många på youtube som målar sina leksaker med ex. giftfri färg för barn, framför allt en färg av soja , som heter "Delta Soypaint" och livsmedelsfärger. Har inte lyckats hitta soypaint i Sverige (verkar vara superbra, täcker och blir fint, så det är den jag vill ha helst). 

Vet ni var jag kan få tag i soypaint eller har ni tips på några andra färger som går att få tag på här, som fungerar att måla på trä t.ex. och som är ogiftiga? Fungerar alla färger för barn?

Tack på förhand!

Mvh/Chinesecrestedlover

Annons:
Upp till toppen
Annons: