Annons:
Etiketttill-kaniner-gnagare
Läst 1689 ggr
[SweetieJulia]
4/2/18, 2:31 AM

Vad kan jag göra?

jag ska få en hamster på tisdag och jag undrar vad det är jag kan göra för nåt. Ge gärna tips på saker jag kan göra till hamstern

Annons:
[HoneyTorbjörn]
4/2/18, 1:22 PM
#1

Hus?

[SweetieJulia]
4/3/18, 1:49 AM
#2

 #1 aa,jag tänkte faktiskt nåt sånt, har du något bra tips på något annat jag kan göra

[HoneyTorbjörn]
4/3/18, 10:58 AM
#3

#2 En labyrint och ett underground hus

[SweetieJulia]
4/3/18, 12:25 PM
#4

#3 tack för tipset ska kanske sy en hängmatta

[HoneyTorbjörn]
4/3/18, 12:47 PM
#5

#4 Inga tygsaker för hamstrar :)

[SweetieJulia]
4/4/18, 12:24 AM
#6

#5 nej just det men man kan gör en häng 'platta' av trä till dem

Annons:
[Forest]
11/13/18, 8:41 PM
#7

Dottern hade inget hus till sina dom boa bäst med oblekt hushållspapper som man rev i mindre bitar. Dom pysdla gärna sitt bo o var sysselsatta en stund ☺ Jag tog hem större pappersrullar som var i mattor och vaxdukar dessa kapa jag och gjorde tunnlar av. Satte ihop 3 så klattra dom säkert mycket spån om dom trilla så dom landa mjukt. Vi skaffa sprinboll och bättre hjul som var mer som ett tefat. Det vi gjorde var väl mer gottis torka grönt men även fick dom lite lättstekt färs okryddat. Vi tog in en del från naturen stenar koka jag för vara säker på att dom inte skulle bli sjuka. Så när dom hade rensat sly så tog jag ofta in större gren mer som vedpinne tänkte på vad det var för träd och hitta ofta ätbart gnagvänligt. Äpplepinnar torkades o torka även löv det tyckte ena va rätt mummisgt. Inne på hamster iFokus vet jag det finns en del mattips men även bur-boende tips Tips kolla med en öob butik om dom kan spara 2 rullar från vaxduk/textilduk dessa kastas ofta 😉

Upp till toppen
Annons: