Annons:
Etiketttill-kaniner-gnagare
Läst 1798 ggr
Hamstern puff
6/25/18, 7:56 PM

5 Hamsterpyssel

Hejj jag har pysslat lite till min hamster så tänkte visa 5 hamsterpyssel! 1, Pappersboll, ta toapapper och tryck ihop till en boll och blöt bollen, tryck ut allt vatten. Låt torka. 2, Sandbads ufo, ta två djupa papperstallrikar och limma ihop de med limpistol hela varvet runt, det ska bli som typ en burk. Skär ut ett hål i mitten på den översta tallriken och fyll på med sand eller något annat mysigt som tex: toapapper spån m.m. 3, Matboll, Den klassiska matbollen klipp remsor av en toarulle, trä dem på varandra tills det liknar en boll fyll på med mat och stäng ihop den helt. 4, Matförpackningsgrejsimojs, Klipp en toarulle i remsor limma fast ett lager toapapper i botten, fyll på med mat och limma fast papper som ett lock på toppen. 5, Pappersfläta, Ta tre remsor toapapper ju längre papper desto längre blir flätan, det är bara att fläta som vanligtoch sedan kan man blöta ändarna av flätan och sätta på ett gummiband medans det torkar. Förlåt för att jag förklarade dåligt det var svårt att förkla i skrift bilder kommer i svaren.

Annons:
Hamstern puff
6/25/18, 8:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1
Hamstern puff
6/25/18, 8:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2
Hamstern puff
6/25/18, 8:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3
Hamstern puff
6/25/18, 8:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4
Hamstern puff
6/25/18, 8:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5
Upp till toppen
Annons: