Annons:
Etikettbygge
Läst 1634 ggr
CayKantos
10/12/18, 6:13 PM

Tips mottages!

Vill göra en hundsäng som klarar av att stå inne och ute (på sommaren). Då jag inte kan svetsa tänkte jag göra den i träd, om inte ni har andra bra idéer 😊 Men frågan är det hunden ska ligga på, vi har inne på Hundar.iFokus pratat lite om att man ev kan ta en studsmatta och ha som liggmaterialet.. Men är det ngn som har jobbat med detta förr? Känns som om det bara skulle fläta upp sig om man klipper i det, man kan ju smälta ihop änderna, frågan är då hur man skulle kunna sätta fast den i ramen 🤔 Tips mottages! Andra idéer är också välkomna!

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Annons:
ninotheleo
2/22/19, 8:26 AM
#1

Min kompis tog en gammal barnsäng som hon sågade av på mitten och satte fast 2 ben längst fram, sen sydde hon en egen madrass och en sänghimmel🐶😍

CayKantos
2/22/19, 10:56 PM
#2

Skulle inte alls funka i regnet och allt för varmt för hand tycke. Men back ändå

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

[Forest]
4/30/19, 9:39 PM
#3

Stutsmattan var ju smart våra hundar hade förut en liten stutsmatta på 90 cm som dom gärna låg på. Den är klar som den är men du är väl ute efter större bädd så min ide är solsäng finns fällbar på öob rusta mfl butiker. Även denna är klar lite som tältsäng vill man så kan man säkert lägga ut madrass på den eller dyna.

Upp till toppen
Annons: